Wednesday, April 21, 2010

Abril 21, 2010

KEVS DE QUIROS


Kanser


Dai na ako maturog asin mapasaluib sa birtud kan banggi. kadakol na an nasulsog sa rarom kan diklom, nautbanan hinangos, dae na nag gios;. Dai na ako maturog ta sa siring na paagi, mababanga an oras na tinada para sakuya.

Sa katahawan kan pagiiwal kan diklom asin liwanang, sa sakuyang kawaran nin pagmate sa palibot, ako napupukaw kan kahandalan sa pagpaaram asin pagrakdag kan mga buhok sa sakuyang bumbunan.

Kun ako hahaputon kun ano an oras, ako minapugol nin hinangos, nagbibilang nin sakuyang mga muro, mapundo asin maistorya kun pa'no mas kadakol an sakuyang kwentada kasuodma asin kan sarong aldaw.

An mga kaputikan na ako madanay pa sa kinaban iyo an lason na uru-utrong linalaog sa sakuyang kalag.

Kun pa'nong muya ko pirmi sanang nakasarado an sakuyang pintuan, ini huli sa duwang rason. Primero, huli ta habo kong may nakakahiling sa sakuyang lawas na ginugurumos kan sinasapar na kadaihan. Panduwa, ta habo kong mag-laog sa sakuyang kwarto nin mas amay an Kagadanan. Huli kaini, an pintuan an sakuyang paglaom.

An sakuyang kalag haloy nang nailubong sa daga puon kan ako bayaan kan sakuyang mga namomotan - kan sakuyang mga namomotan, bako kan pagkamoot.

An sakuyang lawas haloy nang binayaan nin sakuyang pagtubod na maabot an aldaw na dae na ako mahahandal na sa tahaw kan sakuyang paglakaw, dae ko na bibilangon an sakuyang mga hakbang.

Mayo na akong pagtubog - kun igwa man, pagtubod na ining maaging banggi, saro na sana sa mga dikit na natatada para sa sakuya.

No comments:

Post a Comment