Sunday, August 7, 2011

Agosto: Ipagrokyaw an Sadiring Tataramon, Gamiton, Padanayon: Rawitawit Nu. 7


EDUARDO UY JR.

Sugot
i.
San nakamatá akó,
kaabay ko na an lawas mo.
Nano sa paghunà mo

an pangaran ko?
Intiro diní ampón

na pinarades man lang sin libog.
Niyán, ikáw an kapades ko.
Dirì ka magtubód

sa inkakalat na istorya sin halas,
na akó daw halì sa pamilya sin alpóg.

Peró arám ko iní:
unusbóng ka lang halì
sa akò kamunduan.

Kaná diní, tutúkduan ko ikáw
sin bag-o na surumaton.

Kaputí akó
nan sabihon mo—lamán.
Hilwasá. La-man.


ii.
Nano an ingagaran ta
sa lamán na nagtatagò sa irarom
sin atò panit?

Nano an ingagaran ta
sa pagkimbíg sin imò piad
mantáng impapaknit ko

an imo pagkainosente?
Nano an ingangaran ta
sa pagpiyong sin imo matá

na malín nasusuriaw
sa pagsabog sin warâ ngaran na sunâ?
Nano an ingagaran ta

sa hulós na dilsò sin imo dilà
pag nadudukután an akò kalág?
Nano an ingagaran ta

sa nabibilín na namit sin danggá?
Nano an ingagaran ta
sa pagdihanlas nan pagpurupot

sa sulód mo sin akò guramóy
na malín an Halas na nag-aagurò,
kasal-an iní, oh kasal-an iní, oh kasal-an iní?

Nano an ingangaran ta sa dyos
na nagpalayas sa atò didto
sa langit na wara kapangapangaran?

No comments:

Post a Comment